close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  
Strona główna
Piątek 26 Maj 2017 Imieniny obchodzi: Filip, Paulina, Marianna
GaleriaMapyAktualnościPoradnik interesanta
szukaj


Urząd Gminy
Przetargi
Rada Miejska
Prawo lokalne
Informator
O gminie Sieraków
Oferta inwestycyjna
Turystyka
Ochrona przyrody
Organizacje społeczne
Praca
Akty normatywne
OCHRONA ZDROWIA
URZĄD GMINY SIERAKÓW

ul. 8 Stycznia 38
64-410 Sieraków
tel. /61/ 29-53-011
tel. /61/ 29-55-860

promocja@sierakow.pl

Informacja turystyczna

Muzeum Zamek Opalińskich
ul. Stadnina 3A
tel. 61 29 52 392

Salon Prasowy Press
Coffee

ul. Wroniecka 9
64-410 Sieraków
tel. 663 722 311
  
on line: 12 odwiedzin: 7453270


  
REFERAT ORGANIZACYJNO - OBYWATELSKI
   

REFERAT ORGANIZACYJNO – OBYWATELSKI

Do zadań referatu organizacyjno-obywatelskiego należą:
1) sprawy kancelaryjno – techniczne, a w szczególności:
-  przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu,
-  prowadzenie ewidencji korespondencji,
-  prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do urzędu,
-  przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań  organizowanych przez burmistrza, zastępcę burmistrza i sekretarza,
-  prenumerata czasopism,
-  nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
-  prowadzenie archiwum zakładowego,
-  przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z burmistrzem, zastępcą burmistrza lub sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów,
2) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez urząd,
3) analiza kosztów funkcjonowania urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z  tym związanych,
4) zaopatrywanie urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym w materiały biurowe i kancelaryjne,
5) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
6) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
7) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych,
8) obsługa administracyjna rady miejskiej i jej komisji,
9) prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu,
10) sprawy związane z:
-  ewidencją przedsiębiorców, obsługą CEIDG,
-  zezwoleniami na sprzedaż napojów alkoholowych,
-  ewidencją niepublicznych placówek oświatowych, rejestrem żłobków i klubów dziecięcych,
11) sprawy dotyczące ewidencji ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość,
12) sprawy związane z kulturą i sztuką oraz kulturą fizyczną, wypoczynkiem i rekreacją,  
13) sprawy związane z kreowaniem rozwoju gminy i jej promocją na zewnątrz,
14)  wykonywanie obsługi prawnej urzędu,
15)  utrzymywanie i rozwój systemów informatycznych urzędu,
16)  obsługa funduszu sołeckiego,
17)  sprawy związane ze wspieraniem niepublicznych placówek oświatowych,
18) prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie,
19) współpraca z organizacjami pozarządowymi,
20) prowadzenie biura Strefy Płatnego Parkowania,
21) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników urzędu.

 
«« wstecz

drukujwyślij ten link
  
.
  


















 
Kalendarz

N Pn Wt Śr Cz Pt Sob
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031


© Urząd Gminy Sieraków 2006 - 2017. All rights reserved.